Koniec widzenia

Marta pracuje w warsztacie samochodowym ojca. Jej chłopak zostaje aresztowany. Marta z ojcem starają się pomóc chłopakowi. Dziewczyna staje przed wyborem między ojcem a swoim ukochanym.
2017 | Film fabularny w reż. Grzegorza Mołdy

Wystąpili/Cast:
Zofia Domalik, Juliusz Chrząstowski, Eryk Kulm, Szymon Sędrowski, Maciej Wizner, Rafał Kozok, Krzysztof Suszek, Łukasz Proch, Adam Cybulski, Paweł Podolski, Maja Zaleska, Monika Lach, Paweł Gajdowski

Scenariusz/Written by: Grzegorz Mołda
Reżyseria/Directed by: Grzegorz Mołda
Zdjęcia/Director of Photography: Maciej Miller
Montaż/Edited by: Piasek & Wójcik
Muzyka/Composer: Mikołaj Szatko
Dźwięk/Sound: Ewa Wrzesińska
Scenografia/Set Decorator: Maja Zaleska
Kostiumy/Costume Designer: Zuzanna Glińska, Barbara Kąkol
Charakteryzacja/Make-Up Artist: Jowita Miłoszewska, Angelika Rywalska
II reżyser/1st Director Assistant: Paweł Podolski
Asystent reżysera/2nd Director Assistant: Justyna Pelc, Katarzyna Iskra, Aneta Romańska
Script/Script Supervisor: Urszula Morga, Paweł Podolski
Focus Puller: Piotr Żurawski
Asystent kamery/Camera Assistant: Marek Zwara
Kierownik planu/Stage Manager: Adam Cybulski
Światło/Gaffer: Łukasz Proch
Rekwizytor/Property Master: Maciej Mazurek
Współpraca produkcyjna/Production Assistant: Marta Philip
Fotosy/Still Photographer: Szymon Wyrzykowski
Korekta barwna/Color Correction: Wiktor Sasim
Dźwięk na planie/Sound Recordist: Wojciech Cwyk, Jan Chmielewski
Montaż i udźwiękowienie/Dialogues editing: Ewa Wrzesińska | Studio S2 Wydział Reżyserii Dźwięku UMFC w Warszawie
Zgranie dźwięku/Re-recording: Jacek Hamela, Ewa Wrzesińska, TOYA Studios w Łodzi

Opieka pedagogiczna – dźwięk/Sound Supervision: Katarzyna Dzida – Hamela
Opieka scenariuszowa/Screenplay Supervision: Grzegorz Łoszewski
Konsultacja scenariuszowa/Script Consultants: Filip Marczewski, Elżbieta Benkowska
Opieka reżyserska/Artistic Supervision: Robert Gliński
Opieka operatorska/Cinematography Supervision: Sławomir Pultyn
Opieka montażowa/Editing Supervision: Leszek Starzyński

Podziękowania/Thanks to:
Piotr Mikucki, Irena Siedlar, Sławomir Fabicki, Mirosław Bork, Milenia Fiedler, Andrzej Jaroszewicz, Marta Philip, Karolina Zaleszczuk, Miłosz Sakowski, Filip Ignatowicz, Piotr Wołodźko, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, MAGNUS FILM Izabela Karwacka, Auto-Szpak warsztat samochodowy, Zespół Szkół nr 6 w Gdyni, Zespół Szkół Mechanicznych w Gdyni

Tłumaczenie/Translation: Paweł Wysocki, Magdalena Korpowska
Public Relations/Public Relations Manager: Marcin Borchardt
Kierownik biura GSF/GSF Office Coordinator: Marta Drankiewicz
Kierownik produkcji/Production Manager: Joanna Pultyn
Producent/Produced by: Leszek Kopeć, Jerzy Rados, Gdyńska Szkoła Filmowa

Film współfinansowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej/The film is co-financed by the Polish Film Institute

Czas trwania: 15 min

  • „love_proxy” i „Olga” w konkursie Freedom Film Festival w Radomiu

  • „love_proxy” Marcina Niemkiewicza i „Olga” Lulu Pomorovej będą pokazane w konkursie polskich filmów krótkometrażowych zbliżającego się Freedom Film Festival, odbywającego się w Radomiu w dniach 9 – 12 lipca. Oba filmy znalazły się wśród 25 polskich produkcji, „celebrujących wolność w jej różnych odsłonach” w programie festiwalu, który, jak mówią organizatorzy, jest „przestrzenią dla niezależnych głosów, świeżych perspektyw i kina, które nie boi się zadawać pytań ani przekraczać granic…”

  • „love_proxy”, „Przyciąganie” i „Taki szczęśliwy dzień” w konkursie 25. Sopot Film Festival!

  • „love_proxy” Marcina Niemkiewicza, „Przyciąganie” Aleksandry Szczepaniak i „Taki szczęśliwy dzień” Piotra Pluty zostaną zaprezentowane w konkursie nadchodzącego, jubileuszowego, 25. Sopockiego Festiwalu Filmowego, który odbędzie się w dniach 30 czerwca – 8 lipca. „love_proxy”, „Przyciąganie” i „Taki szczęśliwy dzień” będą prezentowane wśród 44 konkursowych, krótkometrażowych filmów fabularnych i animowanych, wyprodukowanych w Polsce i zagranicą.

Więcej aktualności