Dzień jak co dzień

Ania z córką Basią jadą na casting do telewizyjnego talent show. Z dziewczynką dzieje się coś dziwnego, ale matka tego nie zauważa. Podczas występu Basia wybiega ze sceny. Ania musi zderzyć się ze swoimi kompleksami, by dostrzec i zrozumieć potrzeby córki.
2019 | Film fabularny w reż. Magdy Strzyżyńskiej

Wystąpili / Cast
Marta Malikowska
Julia Totoszko
Katarzyna Figura
Tymon Tymański
Olo Walicki

Reżyseria / Directed by: Magda Strzyżyńska
Scenariusz / Written by: Yuliya Yukhymets
Zdjęcia / Director of Photography: Michał Modlinger
Montaż / Edited by: Anna Maria Filipow
Dźwięk / Sound: Klaudia Sadowska
Dźwięk na planie / Sound Recordist: Piotr Pastuszak
Scenografia / Set Decorator: Piotr Jurek
Kostiumy / Costume Designer: Agata Minowska, Magda Strzyżyńska
Charakteryzacja / Make-Up Artist: Marta Mittlener
Opiekun artystyczny / Artistic Supervision: Anna Jadowska
II reżyser / 1st Assistant Director: Maria Wider
II reżyser biurowy / 2nd Assistant Director: Dorota Zalewska
Asystent reżysera / 2nd Assistant Director: Yuliya Yukhymets, Bartek Paduch
Script / Script Supervisor: Maks Nowicki
Asystent operatora obrazu / Focus Puller: Krzysztof Zawieja
Asystent kamery / Camera Assistant: Tomasz Specjał
Oświetlenie / Gaffer: Łukasz Czacza Proch
Best boy: Stanisław Horodecki
Asystent scenografa / Set decorator assistant: Mieszko Popławski
Rekwizytor / Property Master: Marek Głuszczak
Garderobiana / Wardrobe: Julia Popławska
Charakteryzacja statystów / Make-Up Artist Assistant: Zuzanna Jackowska,
Katarzyna Wilkowska, Magda Minta
Kierownik planu / Stage Manager: Maciej Jagielski
Klaps / Clapper: Marek Głuszczak, Dorota Zalewska
Location scout: Alicja Jelińska
Koordynacja statystów / Coordination of extras: Dorota Zalewska
Konsultacja FX / FX consultation: Tomasz Bykowski
Konsultacja dźwiękowa / Sound Supervision: Katarzyna Figat
Korekcja barwna / Color Correction: Piotr Putko | Color Engine
Making of: Przemek Snopek
Fotosy: Michał Matwijow
Public relations / Public relations manager: Marcin Borchardt
Kierownik biura GSF / GSF Office Coordinator: Marta Drankiewicz

Opieka scenariuszowa / Screenplay Supervision: Grzegorz Łoszewski
Opieka montażowa / Editing Supervision: Irena Siedlar
Opieka operatorska / Cinematography Supervision: Sławomir Pultyn, Andrzej Jaroszewicz PSC, Arkadiusz Tomiak PSC
Konsultacja operatorska / Cinematography Consultants: Jacek Bławut
Scenariusz powstał na pierwszym roku zajęć scenopisarstwa w PWSFTViT w Łodzi / The script was made during the first year of screenwriting classes at the PWSFTViT in Łódź
Muzyka / Music: Maja Pietraszewska – Koper

Kierownik produkcji / Production Manager: Joanna Pultyn

Producent / Produced by: Leszek Kopeć, Jerzy Rados, Gdyńska Szkoła Filmowa
Film współfinansowane przez Państwowy Instytut Sztuki Filmowej/ The film is co-financed by the Polish Film Institute

czas trwania: 18 min

  • „love_proxy”, „Przyciąganie” i „Przystań” w programie NY New Filmmakers Plus w Nowym Jorku!

  • „love_proxy” Marcina Niemkiewicza, „Przyciąganie” Aleksandry Szczepaniak i „Przystań” Diany Szczotki zostaną zaprezentowane w ramach kolejnej edycji programu NY New Filmamkers Plus w Nowym Jorku. Trwająca w dniach 1 -30 września edycja programu, organizowanego przez Anthology Film Archives w NY, obejmie, obok filmów z Gdyni, produkcje zrealizowane przez młodych twórców m.in. z Anglii, Chin, Iranu, Korei i USA.

  • „love_proxy” nagrodzone w San Francisco!

  • „love_proxy” Marcina Niemkiewicza zdobyło Nagrodę dla Najlepszego Filmu Krótkometrażowego w konkursie Sci-Fi Short & TV Awards w San Francisco. „love_proxy” było jedną z 27 nominowanych do Nagród produkcji, w zdecydowanej większości powstałych w USA. Uroczysta Gala dla zwycięzców Nagród odbędzie się 15 września.

  • „Nic poważnego” nagrodzone Grand Prix 17. Solanin FF w Nowej Soli!

  • „Nic poważnego” Kamila Czudeja zdobyło Grand Prix oraz Nagrodę Jury Młodych 17. Festiwalu Filmów Niezależnych Solanin FF, który odbył się w Nowej Soli w dniach 20 – 24 sierpnia. Jury przyznało filmowi Grand Prix za: „dobrą, prawdziwą opowieść, doskonałe aktorstwo i głębokie emocje wyrażone znakomitym językiem. Przewrotny tytuł zapowiada poważny temat, a realizacja dokonała się w duchu najlepszych tradycji polskiej szkoły filmowej”.

Więcej aktualności